tirsdag 3. januar 2017

Nytt år / A new year

 
2016 er historie, og et nytt, ubrukt år ligger foran oss. Jeg vil takke alle som har vært innom bloggen min det siste året - og for mange hyggelige kommentarer! Det setter jeg stor pris på. Ta gjerne turen innom i 2017 også. Håper jeg får postet litt oftere enn tilfellet har vært utover høsten.
Planer/ideer surrer rundt i hodet; så får vi se om de blir gjennomført.
 
2016 is history. A new year is ahead of us. Thank you so much to all who has visit my blog during the last year and for all the nice comments! I really appreciate it.
I hope you still want to visit. I haven't been posting much the last months; hopefully I can post more often in 2017.
 
Ønsker dere alle et riktig godt 2017!
 
Wishing you all a happy 2017!
 
Oddbjørg
 

7 kommentarer:

Elyte sa...

I find it hard to keep up with my blog these days. I will try a bit harder in 2017.
Have a wonderful year.

Frederika sa...

Godt nyttår.
Lykke til med alle prosjekter.

Angelikas quilts and knits sa...

Tak og i lige måde, Odbjørg :-)
Jeg glæder mig til at se hvad du finder på i 2017

quiltehilsner
Angelika

Chookyblue...... sa...

I do hope to see more of you in 2017 as I always enjoy visiting............take care........

Birthe Marie sa...

Godt nytt år! Nytt år med nye prosjekter. Det blir spennende å se. :-)

mimouna sa...

Godt nyttår!

Kjekt at vi er flere som fortsetter å blogge i 2017 også. :)

Debbie Sauer sa...

Happy New Year! Hope you had a wonderful holiday with your family.