lørdag 7. februar 2015

Fredag kveld ......... / Friday night .......

.. starta jeg på et nytt strikkeprosjekt - et skjerf. Lenge siden jeg har strikka med pinner nr. 10. I tillegg ble det noen flere sting på stitcheryblokka. Sakte, sakte går det framover. Etter som det var første fredag i måneden, var det FNWF. Moro å se hva andre pusla med i går kveld.
.. I started a new knitting project - a scarf. It was quite a long time since I last used that thick knitting-needles. I also made a little bit progress on the stitchery block. Now I want to see what others who joined FNWF , did last night.

Uværet herjer utenfor. Jeg er glad jeg kan være inne i varmen og kose meg med strikking og søm. Ønsker dere en fin lørdag uansett storm eller ikke! Vi får håpe "vi står han av".
It's really bad weather today, so I'm glad I can stay indoors enjoying some handicrafts . Have a great Saturday!

                                                 Oddbjørg


7 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Heia, varme tanker til deg og alle som bor nord i Norge. Akkurat nå er jeg glad jeg ikke er der !!!

Unknown sa...

HEi på deg vennen. Fint skjerf ser det ut for at det blir. Ser ikkje kva mønster det er, men det er vel for eg er litt tung i dag. Greit å bytte litt på broderinga og strikking. p. nr 10 liker eg ikkje. Men det må vel til. Eg tror eg ikkje har tjukkere pinner enn nr 9.
HEr snør det tett og vinden har kome og gått. Ikkje storm, men nok i bygene. syns eg.
Håper det har gått bra hos dere og at mannen er vel i hus. fin kveld til deg. og sjølvsagt din kjære

Leanne sa...

Your knitting project is so pretty, love the colours.

Maria sa...

Nice knitting project you are working on...see you again next month for FnwFs.

barb's creations sa...

I love the colour you're using with your knitting :) barb.

Raewyn sa...

The scarf looks like it will be very pretty - and warm! I recognise the stitching you are doing, I have that pattern too!

Katherine sa...

Lovely colour you are knitting up and I like the stitchery too.