mandag 26. januar 2015

Ikke bare strikking / Not only knitting

Januar har stått i strikkingens tegn, men jeg har ikke lagt sying helt på hylla. 
Et lite juleoppheng har sett dagens lys. Stitcheriet er et gratismønster fra Anni Downs og inngår som denne måneds utfordring i Chookyblue's Stitch-a-long 2015. Dette blir også mitt første bidrag 2015 i "1 Xmas Item a Month" arrangert av Narelle. Jeg har brukt grønn DMC brodergarn. Stoff til kantene er fra lageret.

January has been a month with quite a lot of knitting, but I have done some sewing too. This little wall hanging is finished. The stitchery pattern is designed by Anni Downs. It's the January challenge in Chookyblue's Stitch-a-long 2015. It's also my first contribution in Narelle's challenge "1 Xmas Item a Month" this year. I have used green DMC tread for the embroidery. The fabrics for the borders are from the stash.
Jeg har nådd målet mitt for januar i "A Lovely Year of Finishes". Toppen på quilten "Round and Round" er ferdig. (Er dessverre ikke strøket skikkelig ennå). 

I have reached my goal for January in A Lovely Year of Finishes.  The "Round and Round" top is done. (I need to iron it).
I'm linking up to the finishes party . Originally linked up here as # 116  
 Happy stitching until next time!
Oddbjørg

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du er jo ei kreativ dame og gjør mye anna enn bare strikking. Veldig fint dette her. Flink med slikt er du ja :).

jofridsquilt sa...

Eit flott teppe og søtt lit stichery. Gleder meg til å sjå teppet ferdig:-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er!

Kymberly sa...

Very beautiful quilt!