onsdag 30. april 2014

Barnevotter / Mittens for children

Et nytt vottepar er kommet av pinnene. Mønsteret har jeg brukt ofte da jeg synes det er fint. Dette paret blir julegave. Håper jo at vottesesongen er over, men akkurat nå daler snøen ned utenfor. Nordnorsk vår!
A pair of mittens is finished. I have often used this pattern because I like it . Hopefully we don't need mittens for some time, but at the moment the snow-flakes are falling down outside the window. This is spring in northern Norway!
The mittens are a Christmas gift.

                          Welcome to a new follower!
                                         Oddbjørg


10 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sa...

kære Oddbjørg,
jeg håber sandelig også at vi ikke skal bruge votter de næste mange måneder, men når det bliver vottetid igen, så kunne jeg godt tænke mig sådanne fine nogen :-)

Ha´ en hyggelig aften
Angelika

Frederika sa...

Kjempefine votter. Nå er det vår, vi vill ikke ha mer snø. :-)

Solstitches sa...

Beautiful mittens!
Your work is so lovely.
Margaret

Anonym sa...

and what a lovely gift to receive,well one.xx

Chookyblue...... sa...

gorgeous.......

Unknown sa...

Hei. Veldig fine votter. Slike votter er noe eg har veldig lyst til å lag, men av ein eller anna grunn, så kjem eg aldri igang med det. Blir ei flott julegav dette. Håper du får ein flott dag

Elisabeth Solum sa...

Nydelige votter! :)

marina sa...

such a beautiful pair of mittens,
love the nordic patterns.

Anne-Mettes Oaser sa...

Kære Oddbjørg.
Jeg siger som Angelika - forhåbentlig ingen votter de næste mange måneder ;-). Hvor er de fine og du tænker allerede på at fylde julegaveskuffen op. Uha, jeg kunne virkelig lærer noget af dig.
Knus
Anne-Mette

Grethe sa...

Du er så flink til å strikke; flotte votter, Oddbjørg !
Håper sneen smelter fort og at solen begynner å varme :-)