fredag 12. august 2011

Noen som vil være med? / Do you want to play?

I dette blogginnlegget viste jeg den fine løperen jeg fikk i forbindelse med en "Pay it Forward". Jeg mangler fortsatt 2 personer som har lyst til å delta. Kom igjen jenter - bli med. Det er moro både å gi og å få. En har jo også god tid til å lage noe ettersom en har 365 dager på seg.
In this blog post I showed you the beautiful table runner I received as a "Pay It Forward" gift. I still need 2 persons who want to join. Come on girls. It's nice both to give and to receive. You have enough time - 365 days -to make gifts. It's open for everyone.
Happy Quilting!


3 kommentarer:

Elyte sa...

You are a very generous person Oddbjorg. I haven't sent off my PIF gifts after receiving your lovely table mats.

Laila sa...

Får eg lov til å vere med ein gong til?? Eg har fått gåve frå deg før og tek meir enn gjerne imot ei til :))) Eg kan vel i alle fall stå som reserve??

Terry sa...

I would love to be part of your PIF. I've just received one myself but I would love to do another! :0)