fredag 15. juli 2011

Tilbake / back home

Etter to og ei halv uke på farten, er jeg heime igjen. Har hatt flotte dager sammen med familie og kost veldig med barnebarnet. Vi dro også over Atlanteren og tilbrakte noen dager "over there". Fant en liten quiltebutikk på nettet som skulle ha åpent bl.a. på onsdag, men da jeg kom dit var det lapp på døra med "Closed" :-( Senere kom jeg innom en annen liten sybutikk - ikke quiltebutikk. Gikk ikke helt tomhendt derfra, men hadde det vært en butikk med bedre utvalg, hadde nok innkjøpet blitt et helt annet.I'm back home after two and a half week's holiday. Have had great days together with the family. We also spent some days "over there". I found a quilt shop on the Internet which should have open on Wednesdays, but when I came there it was closed :-( Later I visited another little shop (not a quilt shop) with some sewing stuff. I bought a few things, but I know it would have been much more if the other one had been open.
Jeg har ikke sydd et sting mens jeg var borte, bare strikket litt. Lysten til å sy er absolutt til stede; kanskje det blir noen sting de neste dagene.
I haven't done a stitch while away, only a little bit knitting. Now I really want to sew.


1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Det var jo flotte stoffer det! Spent på hva du klarer å trylle frem .. :)