torsdag 25. mars 2010

Thursday News

I have made some progress on the star quilt. All stars are sewn up, but I need to find fabrics for the binding. This is a scrappy quilt - I have only used fabrics from my stash. I hope to do the same for the binding. The pattern is Bonnie Hunter's "Smokey Mountain Star" Finally I have finished a Christmas wallhanging that I started in October when I joined a class with Leanne Beasley and Gail Pan. This is Gail Pan's design. The cover seat is also done. It's already on my youngest daughter's chair.

It has been a lovely day - sunshine and skiing. In the evening I think knitting will be perfect while watching TV.



8 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Så vackra handarbeten du har gjort!
Ha en bra dag!

Grethe sa...

Supere stjerner,og julenisser ikke minst,må ta meg selv i nakken og ha som mål at nissene mine henger på veggen til jul dette året!
Happy Quilting fra Grethe.

Hellen Sigurbjörg sa...

Stjerneteppet er nydelig, og jeg synes at nar man bruker de stoffer man har, sa blir resultatet overraskende. Og vet du, na har vi bare 275 dager til jul, sa det er greit at den söte veggbilden er ferdig!

2ne sa...

Ja her vokser produktene fram. Flott stjerneteppe du lager. Ønsker deg en riktig flott påske :-)

Anne Ida sa...

Jeg har siklet over det stjernemønsteret mange ganger, men har ikke hatt anledning til å sy det. Gleder meg til å se teppet ditt ferdig! Ser kjempeflott ut så langt!

Gratulerer med flott ferdig juleoppheng, og med stoltrekk til datterens stol :o)

Elins systue sa...

Nydelig stjerneteppe du har laget

Sonja sa...

Tusen takk for koselig gebursdag hilsen.
Det stolsetet ble kjempefint.
Ha en fin påske.

Anne-Mettes Oaser sa...

Stjernetæppet bliver smukt. Det mønster står også på min Want-to-do-liste.