søndag 24. januar 2010

Award

Tusen takk AnneMette for "awarden" du har gitt meg!
I forbindelse med denne skal jeg linke tilbake til den som ga meg den, si 7 ting om meg selv og sende den til andre som jeg synes fortjener den.
Thank you very much for the award Anne-Mette!
When you get this award you have to send a link back to the person who sent it, tell 7 things about yourself and send the award to someone else.


1. Jeg drikker ikke kaffe
2. Er allergisk mot katter
3. Er livredd hoggorm
4. Bestemte meg allerede som 11-åring for hva jeg skulle bli
5. Synes høsten er den fineste årstida
6. Koser meg skikkelig når jeg kan lytte til musikk av Louis Armstrong og Duke Ellington
7. Skulle gjerne hatt en heil dag i en amerikansk quiltebutikk

1. I don't drink coffee
2. I'm allergic to cats
3. I'm veeery afraid of viper
4. I decided my profession already when I was 11 years old
5. My favourite time of the year is the autumn
6. I really enjoy listening to music by Louis Armstrong and Duke Ellington
7. I wish I could spend a whole day in an American Quilt shop

Hvem skal få denne "awarden"? Det er nesten umulig å plukke ut noen få; det er så utrolig mange flotte blogger som gir masse inspirasjon.
Who am I going to give this award? It's almost impossible to chose a few because there are sooo many great blogs which give me inspiration.
Men denne gang velger jeg å gi den til:

But this time I choose: Anne Ida, Stina, Karen, Leanne,
Lena, Merete, Hellen

1 kommentar:

Stina Blomgren sa...

Tack snälla du för att du tänkte på mig..:o) Fast jag är förfärligt dålig på dessa awards..
Härligt att få reda på lite mer om dig..:o)
Ha en härlig vecka!! :o)